Având în vedere intrarea in vigoare a noilor măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, aprobate prin Hotărârea de Guvern 1.130/22.10.2021, începând de astăzi, 25 octombrie, accesul publicului în incinta Primăriei Comunei Hoghiz este permis doar persoanelor care fac dovada vaccinării împotriva SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV – 2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negative certificate al unui test antigen rapid pentru infectia cu cu virusul SARS-CoV 2 nu mai vechi de 48 de ore, respective care se află în perioada cuprinsă între a 15-a și a 180-a zi ulterioară confirmärii cu virusul SARS-CoV-2.
Asigurarea accesului cetățenilor la serviciile publice oferite, în situații urgente (de exmplu: eliberare certificat de deces, certificat de naștere și alte asemenea) este permisă și persoanelor care nu fac dovada vaccinării, testării sau vindecării de infecția cu virusul SARS CoV-2, la ghișeul dispus în exteriorul clădirii.
De asemenea, vă comunicăm faptul că activitatea instituției noastre se desfășoară și prin mijloace de comunicare electronice (la adresa de e-mail: contact@comunahoghiz.ro)